TV

TV-annonsering på 1-2-3
Før du tar kontakt for å kjøpe TV-reklame hos oss, kan det være lurt å ha tenkt litt på følgende:
1
Hvilken målgruppe er det jeg ønsker å nå?
2
Hvilket budsjett har jeg til rådighet?
3
I hvilken periode ser jeg for meg å annonsere?
Hva ønsker du med markedsføringen din?

Det er også lurt å ha noen tanker om hva du ønsker med annonseringen din. Ønsker du å fortelle en historie rundt merkevaren din, eller ønsker du først og fremst å knytte merkevarenavnet ditt til et av våre programmer? Ta kontakt – Vi hjelper deg med å finne den løsningen som passer ditt behov og din merkevare best.

Annonsering
Å annonsere på en av våre kanaler eller tjenester er effektivt for å bygge merkevare, øke kjennskap og salg. Vi hjelper deg å finne den riktige miksen for å nå ut på riktig måte.

Lineær TV
Få medium klarer å samle folkemasser som TV, og fortsatt er det slik at TV-annonsering gir mest tilbake per investerte reklamekrone.

TRP-modellen
Vi bruker TRP-modellen når vi selger annonseplass. Det betyr at vi kun tar betalt for et utvalg av seere som tilsvarer de seerne du ønsker å nå, eksempelvis kvinner mellom 30-59 år. Alle andre som ser reklamen din, de blir bare bonus.

Reklamefilm
For å få mest mulig ut av reklamekronene dine, bør du fortsatt ha TV-annonsering som en del av kampanjen din. Med en reklamefilm kan du effektivt fortelle den historien du ønsker for å bygge merkevaren din.

Fortsatt er det sånn at ingen andre medium kan måle seg med TV når det gjelder dekning og effektivitet, selv om det har blitt færre som ser på tradisjonelt lineær-TV. Det støttes av all forskning på området. For å få mest mulig ut av reklamekronene dine, bør du fortsatt ha TV-annonsering som en del av kampanjen din.

Endrede medievaner, fortsatt effekt
Våre nye medievaner har ført til at vi ofte sitter med mobilen innenfor tett rekkevidde når vi ser på TV. Men det betyr ikke at folk «skrur seg av» i reklamepausen. Tvert imot er vår erfaring at TV-reklame har en kjempebetydning for netthandelen. Dette støttes også av forskningsrapporter, som viser at multitasking faktisk bidrar til at seerne i større grad agerer på reklamen de blir eksponert for.

Sponsorplakat
En sponsorplakat er en enkel og smart måte å få eierskap til våre programmer og låne verdiene de assosieres med.

Spør oss om annonsering
Har du spørsmål om annonsering på en av våre kanaler eller tjenester? Ta gjerne kontakt med oss. Vi forsøker så langt det lar seg gjøre å svare deg innen 24 timer.

SALG

          
 

Morten Dovland

Commercial Director

morten_dovland@discovery.com

Christian Hoftvedt

Sales Manager   

christian_hoftvedt@discovery.com

Christer D. Westberg Øyen

Key Account Manager & Head of Com. Sports

christer_oeyen@discovery.com

 
   
 

Heidi Kalmo

Key Account Manager

heidi_kalmo@discovery.com

 Martin Bekken

Key Ac. Manager & Dig. Specialist

martin_bekken@discovery.com

 Victoria Ernstsen

Programmatic Specialist

victoria_ernstsen@discovery.com

 
   
 

Cecilie Gleditsch

Key Account Manager

cecilie_gleditsch@discovery.com

 Torgeir Tegtmeie

Key Account Manager

torgeir_tegtmeier@discovery.com

 Nicholas Teigen

Account Manager

nicholas_teigen@discovery.com

 

 

Om oss

Copyright © 2008 – 2021
Discovery Norway

Discovery Norway

Besøksadresse:

Nydalen allé 37
0484, Oslo

Postadresse:
Postboks 4800,
0422 Oslo, Nydalen

E-post: resepsjon@discovery.com

Org.nr.: 831 193 042 MVA