breadcrumb
1 split intro
Digital annonsering
Annonsering på Dplay gir ikke bare høy synlighet for merkevaren din i en ettertraktet målgruppe, det er også noe så sjelden som en trygg digital markedsføringskanal hvor du har stålkontroll på hvem som ser reklamen din.
3 split sub tema
Trygg løsning
Målbart og kontrollerbart
Digital annonsering gir deg som annonsør full oversikt over hvem som faktisk eksponeres for reklamen din – og alt kan måles. Dette gir deg trygghet for at ditt budsjett betaler seg på dine kampanjer.
Høy synlighet
Pre-roll eller mid-roll
På Dplay tilbyr vi norsk og utenlandsk langformat video, det vi kort og godt kaller for TV-serier og filmer. Undersøkelser har vist at seerne er mer tålmodig med reklame når de ser langformat video enn de er når de ser på korte snutter. På Dplay kan du plassere annonsen din enten før et program starter (pre-roll) eller midtveis i programmet (mid-roll). Målinger har også vist at annonsene på Dplay har en VTR («View-through rate») som ligger svært høyt i forhold til det øvrige markedet.
Eksklusivt innhold
Attraktivt for deg som annonsør
I Discovery jakter vi hele tiden på unikt innhold for strømmepublikummet. Noen serier utvikles spesielt med tanke på digital seing, mens andre får en egen publiseringsstrategi som går som hånd i hanske med Dplay. Det vil si at vi noen ganger slipper episoder – ja, kanskje en hel sesong – av en serie eksklusivt på Dplay – lenge før man kan se det på vanlig TV. Blant de største Dplay-suksessene finner vi serier som Ex on the Beach, Hvite gutter og Jul i Blodfjell.